Movember 2014. Masz jaja? Zadbaj o swój interes!


Zapuszczane w listopadzie wąsy – czasami fantazyjne – to symbol Movembera; akcji o globalnym zasięgu popularyzującej wiedzę na temat profilaktyki raka jądra.

Dzięki life-stylowej otoczce Movember przypomina facetom – tu użyję ulubionego przez polskich biskupów frazy – ze szczególną troską pochylili się nad swoim interesem.

Movemberowy komunikat skierowany jest także do pań, by zmotywowały panów do wzięcia spraw w swoje ręce, i tonie tylko w listopadzie. Obopólna troska nad tą kwestią może tylko ubogacić ich związek.

W grupie największego ryzyka zachorowalności są młodzi mężczyźni w wieku 17-35 lat, którzy problemy ze zdrowiem często bagatelizują. Wcześnie wykryty rak jądra jest uleczalny w 99 proc.

Movember zagościł również  w Gdyni w ramach akcji „Odważni wygrywają”. Jego elementem jest powyższa animacja do której napisałem – w nieco moralizatorskim tonie –  tekst. Jej wykonaniem zajęło się znakomite studio Esy-Floresy.

06.11.2014


, ,